Fall in sthlm

2017-10-18 | 14:35:00 - K O M M E N T A R E R: 0

 
Gick ner till Strandvägen en liten snabbis innan jag skulle gå och köpa sushi, för det är så fint där! Jag håller just nu på att redigera lite bilder och ska sätta igång med ett designarbete jag ska göra och lite senare behöver jag gå och handla. I helgen åker jag hem till Borran, nästa helg ska jag till Jönköping, två veckor efter det drar vi till London och sen veckan efter det ska jag iväg på en träff i Örebro. Plus att jag var borta nu i helgen också, så jag är inte så mkt i Stockholm på helgerna! Har faktiskt inte haft en enda ensam helg här i sthlm sen jag flytta hit, antingen har någon varit här och hälsat på eller har jag varit bortrest! Men helt ärligt älskar jag det haha, gillar att ha saker att göra! Hoppas ni har en underbar dag, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback