Fotografering bland palmer

2017-10-23 | 14:37:17 - K O M M E N T A R E R: 0

 
 
 
 
 
 
 
 
Efter en jättebra o mysig helg är jag hemma i sthlm igen! I lördags åkte vi till Lights in Alingsås vilket var väldigt mysigt och igår var vi i Göteborg över dagen. Jag var nämligen och fotade till ett UF-företag som fyra tjejer som går i skolan i gbg har startat, det var iaf väldigt kul och vi fotade i Palmhuset, älskar det stället! Verkligen sååå fint där inne. Vi tog kort i ca 2 timmar och efter det åkte jag o min familj till ikea och sen tog jag ett tåg fr Göteborg och åkte tillbaka till Sthlm, vilket tog några timmar så jag kom hem sent igår kväll. Ta hand om er, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback