Tropical vibes

2017-06-26 | 22:09:05 - K O M M E N T A R E R: 0

Bilder fr min pinterest
 
Just nu vill jag bara ha sol och värme!!! Om några veckor blir det spanien, först hyr vi en lägenhet utanför Barcelona och sen blir de Valencia, och i Valencia är det en ungdomskongress, vilket betyder att massa vänner kommer va där! Idag tog jag tåget hem från Örebro och igår var vi på kalas hos min pojkväns släkting utanför Stockholm. Så nu är jag hemma i några dar för vi har besök av våra släktingar från norge och sen om en vecka drar vi iväg igen. Min syster kom hem från LA igår (!!) så fick äntligen träffa henne idag, men jag är iaf riktigt taggish på denna sommaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback