Onsdag

2017-08-23 | 15:46:43 - K O M M E N T A R E R: 1

Nu är jag tillbaka igen, har haft mycket de senaste dagarna med jobb och flytt! Min mamma och syster har även  varit här i flera dar så har hittat på massor med dom vilket har varit så skönt, att de var med nu i början av flytten. Har börjat få lite mer ordning i min lägenhet efter några gånger på ikea o massa andra affärer. Idag har jag fixat vid mitt lilla skrivbord, tog ett galler jag hade, klippte ut bilder ur tidningar och tog polaroid bilder jag hade och hängde upp. När jag har fått lite mer ordning blir det mer bilder på lägisen och ska även förbättra min uppdatering här :)

Kommentarer
Postat av: Enna

Du tar så fina bilder! 😍📸

2017-09-14 @ 15:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback